U prosincu 2023. godine započeli su radovi na izgradnji Kompleksa Žabica te radovi napreduju planiranim tijekom. Projekt novog autobusnog terminala i garažne kuće s preko 800 parkirnih mjesta u Rijeci je jedan od prvih koraka “osvajanja” područja riječke luke, koja se polako počela otvarati gradu. Nalazi se u dijelu riječke luke koja je oduvijek bila zatvorena za javnost, između željezničkog kolodvora, robnog terminala i putničke luke. Jedan od važnih određujućih faktora oblikovanja je različitost u mjerilu između lučkih skladišta s jedne i gradskih blokova s druge strane. Nova zgrada terminala dužinom od 225 metara reminiscira masivnost skladišta, dok su urbani blokovi odredili visinski gabarit i podjelu kuće u zone – blokove s atrijima. Područje novog terminala okruženo je svim vrstama prometa – željezničkim, teretnim, lučkim, cestovnim i pješačkim pa je nova infrastruktura zgrade postala urbana strategija, puno više od same arhitekture.
Unutar zgrade smješteni su autobusni terminal s 14 perona, 6 autobusnih parkirališta, javna garaža za preko 800 vozila, trgovački centar s pratećim ugostiteljskim i komercijalnim sadržajima u prizemlju, te poslovni i javni sadržaji na višim etažama. Pješački pristupi osigurani su iz Krešimirove ulice, novooblikovanog trga Žabica i produžene ulice Riva, a svi se objedinjuju na najnižem nivou zgrade, od kuda kreću na više etaže. Projektiranjem je stvoren kvalitetan i dostupan “pješački otok” autobusnog kolodvora s kojeg je omogućen pristup peronima, bez preklapanja pješačkog i kolnog prometa.
Grad Rijeka, Rijeka plus i tvrtka „Best in Parking – razvoj“ u rujnu 2022. sklopili su Ugovor o kupoprodaji nekretnina radi izgradnje višenamjenske građevine Kompleksa Žabica. Sredstva dobivena ovim Ugovorom Grad Rijeka i Rijeka Plus usmjerili su izgradnji kvartovskih garaža. Ugovorom je definirano da će nakon prestanka postojanja Putničke obale kao javnog parkirališta, investitor u Kompleksu Žabica osigurati 150 parkirnih kartica za parkiranje stanara.